Happy endings!


Jag vet inte vad jag ska tänka längre, jag vet inte vad jag ska tycka längre!
De enda saker jag vet är att jag älskar min Robin och är så himla lycklig med honom. (Är jag värd att vara så här lycklig eftersom du bara beskyller mig för allt?) Och sedan att Petri är som en storebror jag aldrig haft.

Idag ska jag rida på Petris ena häst.. Geisha! Jag längtar så mycket då det var flera år sedan jag satt på en häst. Sedan klockan tre är det dags att jobba igen. Från tre till tio. Usch! Inte nog med att man jobbar imorrn också! HEL DAG till och med! BRÖL! elva till tjugotvå.

jag har börjat cykla massor massor med Curre nu också, han tycker det är jätte roligt och jag med, men han är lite jobbig emellanåt då han bara ska dra in till gräset, utan att ge något tecken på att han vill in dit och nosa lite m.m.. man själv håller på och välter då man inte är berädd. Men han är så söt och go ändå ;)

Sen har jag ju sagt upp min lägenhet nu :P Har den till sista februari, sen är det helt och hållet jag och Robin. En egen liten familj.. Och nu när jag tänker efter så är vi inte långt ifrån en typisk "Svensson" familj. Hund, Volvo.. det är barnen och villan som saknas. Men vi håller på och kollar lite smått ibland efter landet ställen, får se hur det går då! Tycker det skulle vara as skönt att komma ut på landet, då kan jag även köpa häst sen *wie*

Nej, nu ska jag ta och ringa Petri och kolla om han har gått upp på morgonen så han kan komma och hämta mig så vi far ut på landet.

Over and out, update later!

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0