Värdelös

Fy fan vad allt bara känns pissigt.
Träffade henne i lördags och efter flera år som man varken setts eller hörts så säger hon att jag ska dra åt helvete! Fy fan vad ledsen jag blev. Hon sa upprepande gånger att hon bryr sig inte alls om mig och skiter vad jag gör, eller hur mitt liv går. Hon sa att jag var där bara för att jag fyller 20 i år, så jag kan gå på systemet och supa ner mig! Jävla kärring! Hon klamrar att hon skulle ha hört ett ryckte om att jag sitter på krogen och super mig full varje dag. Men för i helvete, jag jobbar på vardagarna och jag är nykterist! Fan vad jag hatar henne! Det enda som känns nu är ensamhet, ledsnad, förbannelse och krossat hjärta! Jag hatar mitt liv juuh! Hon försöker vända alla emot mig och få mig att känna mig värdelös. Men det vet jag redan att jag är i för mångas ögon :(
Skulle prova och se hur mycket som kommer krävas för att jag ska försvinna nu. Nu ska vi se, min kropp är inte alls så stark längre, likså min själ. Den börjar bli för svart nu, den blev enormt mycket svart när jag träffade henne. Jag ville bara försöka göra allt bättre igen, men det som händer är att allt bara skiter sig mer igen istället. Jag skulle inte ha åkt dit och träffat henne. Hon gjorde bara allt svart, hon tog allt det vita och färgglada som jag har försökt bygga upp nu i flera år, i ett enda snäpp. Det räckte med ett "du, du kan ta och dra åt helevete" som hälsning för att man skulle bli tom igen.
Denna tomhet är något som jag har fått till en vardag. Jag har varit så nere i så många år så jag vet inte hur det är att må bra och vara glad på riktigt igen. Jag önskar jag kunde få ha ett normalt och vanligt liv som alla andra ungdomar. Fan vad less jag är på allt skit.


Over and Out!

Skriv gärna din åsikt
Postat av: Melinda

Ursäkta, men vilken jävla idiot morsa du har :/ tycker synd om dig för att din mamma är som hon är.. relationen till sin mamma är väldigt viktig tycker jag, sköt om dig gumman (L)

2008-03-01 @ 14:20:33
URL: http://melindawingren.blogg.se
Postat av: Becka

Min älskade lilla snutt gumman! Jag älskar dig och finns här för dig! Du är inte värdelös eller nge annat. Den som sgr det har bara en sån stark brist på självkänsla att den måste klanka ner på sitt eget blod! Du är älskad och kommer så alltid att vara! Jag har haft lite problem med moderkakan på sistone så jag ska ta mig mod nån dag att sätta mig på bussen in till äckelstaden! Ja jag har blivit ett fetto *skratt* men det är deet värt! Skulle ringt dig i förrgår för vi va i e-tuna då. Men jag har inte ditt nr :S Måste ligga på den andra mobilen. Bra att man har sina bästa väns nr inlagt lixom :S Din föralltid Becka!!

2008-03-01 @ 15:18:28
URL: http://dulilla.com

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0