Frågvis


Vad är det som händer egentligen? Vad är meningen med allt detta?
Jag vet inte vad jag känner längre. Jag vet inte vad jag tänker eller vad jag tycker.
Jag vet inte om jag ska springa fort från allt eller om jag ska krypa, kanske stanna?
Jag vet inte om jag ska skratta, gråta eller vara arg.
Allt är så svårt att förstå sig på!
Som det känns nu så kan jag inte ens förklara med de rätta orden hur jag egentligen känner.
Det är så svårt att tala om för folk. Alla säger att dem vill veta, men varför? Varför vill alla låtsas höra på och sedan när de får veta så står dem bara där... tysta... man frågar hur det är med dem och vad som hände. Då får man alltid bara till svar att dem inte vet vad, dem vet inte vad dem ska säga eller göra.
Jag vill göra något! Jag vill komma bort här i från! Springa, men åt vilket håll?
Jag vill lägga mig ner i ett hörn och hoppa och skrika och slå sönder allt. Tillslut bara lägga mig ner, dra täcket långt över huvudet och bara gråta och sova, sova sova bort allting.

image17

Jag vet att folk tycker jag är världens missfoster som bara är ledsen och allt hela tiden. Men jag har inte haft det lätt i min barndom och jag har det fortfarande inte lätt. Jag försöker kämpa på vidare men jag kommer ingenstans. När jag väl får fäste och börjar ta mig uppåt igen så är det som att någon häller massor med olja och jasg glider längre och längre ner i den svarta gropen igen och vet inte hur jag ska ta mig upp igen. Orkar jag ta mig upp igen? Klarar jag det en gång till? Jag har gjort det så många gånger att jag börjar bli trött på att fortsätta längre.

Forsvärns Video har ju blivit rånat nu också. I förrgår tror jag det var. Tänk om dem kommer till mitt jobb? Jag är rädd  varje gång jag ska stänga nu. Jag hoppas inte att dem kommer till oss också :-/

Fan, snart ska jag jobba också. Jag vill inte jobba i detta fina väder. Usch, ända till kl. 22 också ;< Måste söka annat jobb. är helt tokig på att dem behandlar mig som en skit. Nu ska jag söka efter en bra bild till att kunna skriva cv och lite sånt.

I can't see what's come over me


Update later!
Over and out!

       image16

Skriv gärna din åsikt
Postat av: Melinda

Men gumman då :'( spring åt mitt hål, hem till mig :D (L) det är jobbigt när man inte mår bra, du kanske tänker tillbaks på det förflutna ? men gör inte det isf, titta framåt, se din framtid tillsammans med robin och alla era små barn :) Jag lyssnar älskling (L) du vet att du alltid kan sms:a mig eller nå liknande, du betyder så mkt fastän vi inte har träffats en, som vi SKA göra snart, KÄRLEK TILL DIG GUMMAN (L)

2008-02-17 @ 21:04:33
URL: http://melindawingren.blogg.se

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0