Diffrent


Det enda jag vill är att kunna tala om allt för dig om hur allt är. Hur jag mår. Hur allt går. Varför kan jag inte berätta allt rakt ut? Varför ska det vara så svårt? Är det för att jag är rädd? Är det för att jag är rädd att du ska missförstå mig? Är det för att rädslan är så stor? Vem vet egentligen? Det kanske är för att jag älskar dig så mycket? Vem vet.
Inte gör jag det iallafall. Det enda jag vet är att jag vill finna något sätt att förklara allt på lättast, men först så måste jag nog själv också ta reda på vad det är som gnager mest och hur jag ska kunna säga allt. Hur ska jag kunna få fram allt i ord när det är inne i mig som bollen växer? Hur kan jag få ut den till verkligheten istället?

Robin och jag har iallafall haft en mysig helg tillsammans. Vi har kollat på Saw, Saw II, Saw III och The Blair witch project. Fy fna vad den är äcklig. Hatar den filmen, det är den som gjorde mig rädd för skogarna när jag var liten, och jag är fortfarande lika rädd! Fy!

Satan i gatan alltså. Jag vill inte jobba. Jag vill bra hem tlll min underbara Robin och sova och borra ner sig under täcket och värma mig emot hans varma och mjuka kropp. Morr.. dumma jobb!

Over and out! Back to work...

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0