Alla hjärtans dag <3


Räknas verkligen alla hjärtans dag som något speciellt? Är det bara för att man ska tycka att man har en anledning till att uppvakta de man tycker om? Kan man inte göra det annars också? Det är ju nästan gulligare att göra det en annan dag (vilken som helst) än just denna dag, eftersom alla förväntar sig att man ska uppvakta/ bli uppvaktad.. Mysko shit! Men men, jag har iallafall överraskat Robin lite.
Har skickat ett bud med blommor, och bad att dem helst kunde få leverera dem efter kl. 6 för då vet jag att han bergis är hemma. Men när jag kom hem idag vid 4 tiden så stod de nedanför dörren, så de hade redan varit där :(
Men när jag åkte igen så lät jag dem stå kvar utanför, det är gulligare för honom om han ser dem själv där och tar emot dem och sånt än att jag har tagit dem och ställt inne. Så vi får väl se om han hör av sig innan jag kommer hem vid elva eller om han säger något då.
Han var typ nyss förbi här också och irriterade mig på jobbet genom att göra mig så förbannat nyfiken på vad han hade i påsen sin. Han kom med en jätte fin ros, och detta år i plast så den kommer alltid förbli fin (<3). Men när jag sedan gick runt honom för att krama honom, då jag misstänkte att han måste gjort något mer än en ros, visst tanken räknas men något måste han gjort eftersom jag tjatat så mycket på honom. Så jag såg något röd/vitt band som var krullat, gissar på att det va inslaget, och sedan låg det i en sån där fin vit mörk hård påse. Men jag fick inte ens titta i påsen på hur stor den var eller något. Stygga unge ;)
NU fick jag ett sms, måste kolla om det är Robin . tra la la la... japp, men inte fan sa han något om blommorna inte, utan det var bara om när hunden var ute sist och gjorde sitt. *morr*

Sen har jag även en hemlis åt honom. Det kan jag inte skriva här förrän imorrn då han läser min blogg dagligen.
Vi får se vad vi hittar på för mys imorgon efter hans jobb eftersom jag jobbar till tio, är hemma vid kvart i elva typ och han ska upp till jobbet imorrn.

Jag talade även om för Petri att jag skulle köpa något litet åt honom också bara för att han är min bästa vän. Så jag hade köpt en liten tatty nalle till honom som sitter och håller i en röd tygbit med två hjärtan på och så står det "någon speciell" fast på engelska då. Och när jag gav honom den så sa jag. Denna ska faktiskt du få, för att du är min bästa vän och du ställer alltid upp för mig". Han blev glad och sa att han var tvungen att köpa något åt mig med. Jag sa nej det måste du verkligen inte göra!! Men han insisterade och var verkligen tvungen till det. Jag sa nej, jag vill inte ens ha något. Han svarade med en fräck kommentar om att jag visste ville det. Så jag sa det, ja kanske, men du måste inte köpa något åt mig! absolut inte! Men vi får väl se vad han gör för satyg, men jag hoppas inte på att han gör något! Dumma ungen som aldrig lyssnar på en :P *skrattar*

Nej, nu ska jag nog ta och fortsätta jobba och så ska jag ta mina vindruvor och äta och sedan tänka på min underbara Robin och glo ihjäl mig på rosen och fundera till tusen på vad det var i påsen mer än blodsockermätare och matlåda :P
Nu kom det förbi ett par tvillingar också, kompis med en av dem så... :P

Over and out!

Jag är jätte glad att du är min vän Petri. Och jag är överlycklig som har världens sötaste och underbaraste pojkvän, Robin.

image14


Skriv gärna din åsikt
Postat av: Melinda

aaw :) jag får se om jag får ngt av danne imorgon, om jag inte får ngt blir jag seriöst arg :/

2008-02-14 @ 22:29:43
URL: http://melindawingren.blogg.se

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0