Åktur

Oj oj, det blev en rejäl åktur igår med Petri alltså! Vi åkte från Eskilstuna kl 8 på morgonen typ och skulle först ner till Simrishamn i Skåne och hämta en av två glassmaskiner, vi var framme vid 4-halv 5 tiden och hämtade den första! Turen ner var så jävla rolig. Man kan verkligen aldrig ha tråkigt med honom. Min "storebror" är världens bästa <3, alltid så skojfull och tokig. Som jag sa till honom igår, "hade du varit någon av de sju dvärgarna hade du varit toker"
Sedan efter vi lastat upp den så fortsatte vi igen, till Blekinge och Ronneby för att hämta ännu en sån där glassmoj, vi var framme då vid drygt 7-8 tiden eller så. Sedan bar det iväg hem till lilla Eskilstuna igen. När vi var hemma igen var det så skönt att få komma in till sängen och sova.. dock gick det inget vidare att somna :( Vet inte varför. Vi var hur som helst hemma kvart över ett.

Nej nu orkar jag inte skriva mer.. Måste fortsätta jobba..

Over and out!

Skriv gärna din åsikt
Postat av: Becka

Härligt med en liten åktur gumman :) Få se lite annat än patetiska Eskilstuna *ler* Saknar dig, bara så du vet! Kärlek till 1000!

2008-02-13 @ 14:34:18
URL: http://dulilla.blogg.se

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0