01-12-08

Today we can change, tomorrow's to late.
I'm yours forever and i'll always will be.

Jag har fått flera tider på jobbet *woho* så nu kommer jag jobba mycket mer och det är riktigt kul. Sen är det ännu roligare att jobba när man har fantastiska kollegor och när kunderna är skojfriska och på topp humör. Trivs man med sitt jobb så gör man, och det kan jag verkligen säga att jag gör :) Min kollega Titti och jag träffades i tisdags och gick på PartyLite. Det var riktigt intressant. Och jag hittade självklart julklappar åt min kusin och hans fru. Så nu har jag två klappar kvar. Och jag vet precis vad jag ska köpa åt dem. Men det tar jag när jag får min lön i december nu :)
Nu är det snart en månad också till Robin flyttar. Det är både skönt och inte. Det är skönt för att då kan vi verkligen vara som vänner. Ha kontakten på det sättet och ses då och då, än att bo tillsammans och leva så tätt inpå varandra fortfarande. Sen är det verkligen inte skönt att han flyttar för det kommer bli totalt tomt här. Jag är van att alltid ha han nära mig och precis vid mig hela tiden. Att han alltid finns där för mig. Nog för att han må göra det när han flyttat också, men det är inte helt samma sak heller :( Usch, det är så j-a jobbigt. Mixade känslor kallas det..

På tal om mycket som händer, nu är det 23 dagar kvar till jul. Jag har både turen och oturen att jobba dagen innan julafton och båda dagarna efter. Och självklart är det stängning som vanligt :P Sen vid nyår är det 30 dec. och 1 jan. Lite tråkigt för då kan man inte ut och ha kul med kompisarna på så vis och ha det kul och fira nyåret. Nu är det istället att jag kommer ta det lugnt, visst kan jag ut och festa med dem och sånt, men det är ingen höjdare att stå (förhoppningsvis inte) bakis och jobba sen istället. Jag får helt enkelt se vad som händer. Jag har inte funderat så mycket och har inte ens planerat någonting :) Jag vet iallafall att den 29 dec. fyller min kära mormor år så då ska jag köpa en tårta och kila upp till henne med hunden och umgås med lite fika. Någonting måste hon få. Hon fyller trots allt 82 år :D *go granny*

Jag var med Micke på stan här om dagen och köpte ny jacka. Den är super skön och riktigt snygg. För omväxlingsskull så är den mörkbrun också. Skönt med omväxling och förnyelse än gamla vanliga tråkiga svart eller hemska vit som bara blir smutsig direkt man sätter på sig den. Jag hade räknat med att den skulle kosta 600 kr. Men det var visst halva priset på den, så sa jag till hon i kassan  "Jaha, jag trodde det var 600, jag såg ingen lapp på något"... Jag fick till svar "*skratt* ja, men du kan få köpa den för 600 om du vill det :)" jag svarade med ett leende att "nja, jag tror jag tar den för 300 om det går :D" och förvånad som jag var så fick jag den för det. Det är alltid roligt när det kostar mindre än vad man har förväntat sig :)

Nu ska jag och Petri ev. åka till Västerås och glo runt lite och slänga i oss lite käk :)
Over and out!

Skriv gärna din åsikt
Postat av: Robin

skönt att höra att du får lite mer jobb:) kram:)

2008-12-01 @ 15:41:26
Postat av: Becka

Jag vet det gumman <3 Men så svårt när man har barn nu att bara åka någonstans. Ju mer jag åker till staden, ju mer vill jag flytta tillbaka. Känns jätte jobbigt!

2008-12-01 @ 15:45:14
URL: http://dulilla.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0