Tisdag 12/8

Ja nu är det bara en vecka kvar så ska jag tatuera mig *längtar* ;) Jag är väldigt nervös över hur den ska till att bli, väldigt förväntansfull. Hoppas på att läkningen av den också går bra då man måste smörja den hela tiden, inte pilla på den, inte bada, knappt duscha den, utan bara badda. Kul att inte duscha kroppen på två veckor : / NOT! Men det går nog bra iallfall till slut! Bilden finns inne på min bilddagbok (Anotherstorys) Herre gud vad jag längtar! Det är min första tatuering också och den kommer ta ungefär en till en och enhalv timme. Kommer täcka ungefär hela min högra skuldra och gick på 1700:- Jag tycker inte alls att det var farligt. Rätt hyffsat pris, men har fått mycket skäll av flera personer för att jag tänker göra det. Förstår inte varför folk ska bli sura och tjata på mig att inte göra det, det är ju min kropp? Och den sitter ju trots allt på ett ställe där jag kan dölja den om jag vill. Gud, blir så irriterad på folk när dem inte sköter sitt eget utan bara gnäller på en.. : S tatueringen ser ut så här, sen ska vi göra om den lite grann. Svårt att förklara hur också, ni får helt enkelt vänta på resultatet, är ju bara en vecka kvar nu, imorgon är det sex dagar kvar ;)


Martin kom ju hem från Makedonien också igår. Fusk som får åka iväg innan regnet, åka ner till 40 grader plus ute och soligt och underbart. Som tur är tog han med sig det fina vädret hem igen så det regnar inte längre här :) Var hos han hela natten.  Dyrkar hans Laban (katten), han är så kelig hela tiden och vill bara gosa, busa, gosa, vara ifred, gosa, gosa, leka, gosa, gosa, vara ifred ungefär. Han är så jätte söt när han märker att man tittar på honom! Han tittar med sina stora busiga ögon och tänker ungefär "Vad? Sa du något till mig?" på ett busigt vis. Lilla Laban :)

Börjar undra om jag har väldigt jobbiga ätstörningar också. Ska prata med min läkare om det på fredag när jag ska till honom. Ska försöka föra ett "protokoll" på vad jag äter hela veckan också så kanske det blir lite lättare att kunna prata med honom om det!

Jag har även varit nere och tjatat lite på soc om att jag måste ha hjälp att kunna få till hyra när min CP chef sagt upp mig och min kollega och det är ju inte världens lättaste. Men jag försökte iallafall, så vi får väl se. Hyra är det viktigaste iallafall nu tills jag hittar ett nytt jobb. Men vi får väl se hur allt går.

Orken säger verkligen nej, tankarna säger nej. Allting bara säger NEJ! Varför försöka igen? Allt som jag håller kärt till mig går ändå? Allt som kommer mig nära försvinner. Varför händer det mig? Jag blir så ledsen på all skit. Jag vill ju bara kunna bli älskad jag också. Älskad och omtyckt av någon. Varför kan aldrig jag få känna närhet? Varför kan jag aldrig få bli älskad och omtyckt för den jag är? Är jag inte värd det? Är det meningen att jag ska vara helt ensam och bara sitta i ett hörn med täcket över huvudet och säga "låt mig vara ensam då!" ?? Är det meningen att jag inte ska vara älskad? Är det meningen att jag ska kunna hålla någon kär? Eller ens någonting kärt? Kan ingen bara hålla mig kär? Kan jag inte bara få ha någon som jag kan släppa nära mig och aldrig mista? Jag vågar inte ens släppa någon eller något nära nu. Jag klarar inte av att bli så sårad igen och jag klarar inte av att känna mig så tom och ensam som jag gör just nu.. igen.. aldrig.. Det är för mycket! Varför????? Varför mig??? :'(

Nej nu ska jag ta och kika lite på film istället. Undrar om det blir en komedi kanske : S Känner mest sug på det så det blir nog det! Ha det gott allihopa och ta hand om er ;)


Over and out!
Johanna Andersson

Skriv gärna din åsikt
Postat av: Joakim

jasså, det är tattuerings oskulden som ryker :) skicka ett medelande sen och säg om det gjorde ont ;)

2008-08-13 @ 05:23:45
URL: http://w0lfis.blogspot.com/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0