28.08.08

Robin och jag skulle åka och äta på Roma ikväll. Så beställer vi, och sen har ingen av oss pengar på oss utan bara på kortet. Och vad händer? Jo, kortmaskinen fungerade inte, så vi fick åka ner till Hemköp och ta ut pengar. Vi skulle ändå dit och handla efter Roma och Robin skulle hämta ut ett paket som hade kommit, så det gjorde inte oss så jätte mycket. Men det fräckaste var att kortmaskinen fungerade igen när vi kom tillbaka till Roma *suck*. Men dem sa att vi fick en dricka gratis.. en liten ;) Så jag tjatade (på skoj och leende) att vi ville ju ha mellan, och han sa åter igen att jag fick en liten, men sen gav han med sig och gav mig en mellan gratis istället för en liten gratis :) Dem är så über snälla på Roma så det finns inte :D Det tror jag är dem bästa utländska personerna jag mött! Stort beröm.

Var på Dennis krog idag också och gjorde min första dropp. Som tur var gick ingenting sönder, plus att det bara var en gaffel och en kniv som låg lite tokigt på tallriken. Så det var ju bara att ta upp dem och låtsas som ingenting.
Sen rev jag sönder pengar. Alltså att det var kuponger som var värda pengar. Det är sådana kuponger som lärare kan köpa om dem äter ute mycket. Och företagen som skickar ut dem ska ju ha tillbaka dem när vi får in dem. Det var ju när stämpelkorten blev fulla som vi skulle riva sönder dem, inte kupongerna. Men det var lätt att fixa, bara sätta lite tejp så var det klart :)

Nu ska jag kila och kolla på film med Robin. Awake, uppdaterar senare om den var bra eller ej.

Over and out
Johanna Andersson

Skriv gärna din åsikt
Postat av: malin

lyxigt att ni fick gratis dricka:)

hehe tur att du inte tappade ett glas de låter ju ganska mkt då:P

2008-08-28 @ 20:51:48
URL: http://pappasflickamalinw.blogg.se/
Postat av: malin

hehe hmm jadu ja la mig inte förrens typ halv fem:P får perioder då ja får lite sömnproblem:P måste ha ett jobb snart så ja gör nått om dagarna hehe:P hmm jo när de gäller min killes familj så kan de nog gå åt haha:P

2008-08-29 @ 23:53:30
URL: http://pappasflickamalinw.blogg.se/
Postat av: malin

nu e de lite längesen du skrev blogg tycker ja:P

2008-08-31 @ 19:53:19
URL: http://pappasflickamalinw.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0