27.08.08

Då har man varit och jobbar på Dennis Krog idag då. Det gick riktigt bra och det är riktigt roligt att vara servitris.
Jag ska även tillbaka dit imorgon igen. Började klockan 10 idag och börjar klockan 11 imorgon :) Och antagligen lär jag jobba till 16 som idag. Kanske, kanske får jag jobba till 15 då det inte finns mycket att göra efter lunchen. Det är iallafall mycket trevligt folk där, personalen är helt okej :-)

Ibland känner jag mig bara helt värdelös. Helt till ingen nytta alls. Hela kvällen har jag bara gått med en känsla att jag inte är värd ett öre, som att det inte skulle spela någon roll om jag existerar i detta liv eller inte. Jag försöker varje dag med att hålla humöret uppe och tänka positivt, men kvällen spårade ur helt och ledde till att jag satt och grät istället för att äta min mat. Lilla Robin hade gjort korvstroganoff och ris, usch vad jag avskyr att laga ris. Gah! Det är krångligt. Allt ris kokas olika. Plus att jag lyckades orsaka stopp i slasken med att av misstag hälla ut massor med ris tillsammans med vattnet, jag tror jag måste ringa kommunfastigheter imorrn och säga att dem måste komma och fixa det, jag avskyr att fixa stopp i avlopp och slaskar med mera.

Nu ska jag nog försöka ringa Petri och be om ursäkt för att jag röt i åt honom bara för att allt gick åt helvete. Ska väl se om han kan umgås med mig också när Robin har innebandy ikväll (som jag helt hade glömt bort). Trodde jag kunde få ha en mysig hemma kväll med honom, men icke sa nicke! Imorgon kanske då ;-)
På söndag ska jag till Sthlm också ;-)

Over and out!
Johanna Andersson


Skriv gärna din åsikt
Postat av: Becka

Tack mitt älskade hjärta!! Ja men jag kommer inte in på min jue... =/ Ska skaffa en ny nu tror jag ^^ KÄRLEK till 1000!

2008-08-27 @ 21:07:40
URL: http://dulilla.blogg.se/
Postat av: malin

va menar du me ehm noten? men ja de skulle nog bli fint har ja inte tänkt på:) tack för förslaget:D





å sen vill ja bara säga att du inte e värdelös! alla kanske känner så ibland men även om man tycker man inte gör någon nytta så kanske någon annan person kanske tycker att du är världsbäst och behöver dig:)

2008-08-27 @ 21:23:28
URL: http://pappasflickamalinw.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0