26.08.08

Tisdag, tisdag, herre jösses, det är redan tisdag. Tiden går så oerhört fort hela tiden.
Idag har jag ingen aning om vad som händer och fötter. Jag ska kolla på Transformers nu iallfall och sen ut med vovven en sväng. Sen blir det väl till att läsa genom lite papper om hur man klarar arbetsintervjuer bäst utan att göra sig till åtlöje. Jag är lite spänd för intervjun idag. Dock är det ju en utländsk person som har det också. Och jag vill egentligen inte jobba för dem när jag har fått två dåliga erfarenheter om vad dom egnetligen gör emot andra människor. Och dem två hände i rad också. Detta får väl bli tredje gången gillt i rad :)
Både Therese och jag sökte till detta ställe och jag skickade sms till henne igår kväll/natt om att jag ska till dem idag och så frågade jag om hur det gick för henne. Hon sa att hon var inte säker på om det var dem som ringde igår och lät typ fulla och sluddrade. Jag tror inte det var dem men hon ska ringa dem iallafall och fråga hur det blir med henne också. Lycka till tjejen! *Håller alla mina tummar* Funderar på om jag ska ringa Ingela och se om jag kan träffa henne innan jag ska till krogen på intervjun och se om man kanske hinner gå genom lite mer vad jag ska tänka på och inte tänka på. Lycka till till mig iallafall :)
Nej nu ska jag fortsätta prata lite med Evelina och sen ska jag kila och glo på filmen, sen kanske jag drar iväg med Petri och käkar lunch, får se om jag orkar det! Puh!

Over and out!
Johanna Andersson

Skriv gärna din åsikt
Postat av: Evelina

Hoppas att det gick bra på intervjun <3<3

2008-08-26 @ 21:57:54
URL: http://robinsevelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe så du slutar oxå dina inlägg me over and out?:P

2008-08-26 @ 22:14:56
URL: http://pappasflickamalinw.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0