Waitress

Ett tag sedan man skrev här nu. Men det händer ju inte så mycket att man orkar uppdatera dag för dag.
Just nu har jag iallafall kollat på filmen Waitress och sista låten nöter i mitt huvud.
Så om någon kan få tag i soundtrack till filmen så säg gärna till. Jag har letat överallt och hittar den ej! Vill jätte gärna ha dem ju :/
Men men..
Nu ska jag vara tråkig igen och kila och vara lite social medans Robin är uppe, innan han sticker till garaget igen!

"Baby don't you cry, gonna make a pie, gonna make a pie with a heart in the middle. Baby don't be blue, gonna make for you, gonna make a pie with a heart in the middle. Gonna make a pie from heaven above, gonna be filled with strawberry love. Baby don't you cry, gonna make a pie, and hold you forever in the middle of my heart. "

Over and out!

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0