Tisdag 22/4

(PERSONLIGHET)
JAG ÄR:
Blyg; oftast inte
Smart; absolut
Långsam; alltid snabb...
Stressad; För mycket
Tålmodig; Japp
Djup; ärligt? vet inte
Öppen; ganska
Ärlig; oftast
Positiv; negativ ;<
Rolig; på mitt egna sätt ;)
Ansvarsfull; Självklart
Pluggis; då har helvetet frysit till is :P
Klädstil; Neutralt

(VÄNSKAP)
JAG HAR;
Svikit en kompis; För många gånger
Förlorat en bästa vän; Jajemen
Sagt att jag älskar en kompis; Klart!
Sovit med en killkompis; Nope
Sovit med en tjejkompis; Jope
Pussat en av samma kön; Japp
Slagit en kompis; Japp.. men bara på skoj
En kompis som vet allt; Robin <3 och så klart Disel
Berättat hemligheter; Kan inte ha några hemligheter från Robin om jag inte måste

(KÄRLEK)
JAG HAR;
Blivit sårad; Absolur
Haft stadigt förhållande; Kan inte ha haft något jag redan har <3
Krossat någons hjärta; Japp
Gett någon ditt hjärta; Nja, känner att jag vill leva lite till..
Sagt att jag älskar någon och menat det; självklart
Sagt att jag älskar någon, och ljugit; må ha hänt
Varit otrogen; Ja. För många år sedan..
Gjort något med en upptagen kille; Nej..

(FAVORITER)
FAVORIT;
Låt just nu; Takida - Curly Sue
Film; Jobbar med filmer så det är svårt att hitta favoriter, finns så många :S
Bok; Dave Pelzer - hela serien... Richard Pelzer - båda böckerna
Lärare i skolan; Har redan tagit studenten xD
Plats; Allra helst på hästryggen i solen
Frukt; Jona Gold (äpple) och Conferance (päron) och röda/gröna vindruvor

(ÖVRIGT)
JAG HAR;
Sytt; Yes!
Opererat mig; Yepp
Cyklat omkull; Hahaha :D Vem har inte det?
Sjungit i duschen; Oftast
Hoppat bungyjump; Aldrig i helvetet!! Är höjdrädd!
Fobi för något; Höjder och spyor
Sett någon dö; Nej, jag tror inte det :S
Varit på begravning; Nej
Sagt att jag hatar någon; Ja

(LIVET;)
Svart eller vitt; Svart
Rött eller blått; Rött
Skriva eller tala; Prata, jobbigt att skriva ;)
Vatten eller cola; COLA :P
Mobil eller mp3; Mobil så klart!
Snygg eller charmig; Charmig
Lösgodis eller choklad: Lösgodis :)
Frukt eller grönsak; Frukt
Film eller serie; Serie
Festa eller softa; Softa
Sommar eller vinter; Varför kunde inte vår finnas med? :O
Fredag eller lördag; Fredag
Kärlek eller vänskap; Kärleken är även din vän<3
Bio eller hemmakväll; Hemmakväll
Bli slagen eller slå; öhm? Både? :P
Sminkad eller naturlig; Helst naturlig, men smink går ibland det med

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0