Måndag 21/4

Ja då var en av tre jobbdagar klara. Jobbar imorrn mellan 9 och halv 5 och onsdag 11 till halv 5.. Sen fick jag min torsdag ledig.. men då ska jag jobba lördag söndag istället.. också mellan halv 5 och 22 och 11 till halv 5..

Har inte ridit nu heller på flera dagar.. varje gång jag har kommit ut dit så har Kaisa redan tagit Geisha.. :( Visst är det kul att Kaisa äntligen har börjat tagit tag i sina hästar.. mucho gusto. Men känns som att jag inte hinner längre :( Känner mig bara undanknuffad.. :/
Ska väl ut dit så fort Petri har slutat jobbet så ska vi se om jag kan hinna denna gång då.
Har äntligen börjat våga rida igen också... äntligen vågar jag trava igen efter min olycka för 7 år sedan.. gud vad tiden går fort. Innan jag vågade igen så kändes det som att olyckan hände i förrgår eller något..


Sen har jag äntligen tagit bort min lunar.. skönt att slippa alla spamare och fjortisar som tror de är något.. grr...
Saknar min becka, melle och mica bara.. Önskar Becka all lycka nu när magen trillat ner och snart är det födsel på gång. Älskar er alla mina tre snuttor i miljoners gånger.

Over and out!


Skriv gärna din åsikt
Postat av: Melinda

kalla mig inte melle ;) jag HATAR verkligen det, blev bara kallad de i mellanstadiet.. säg MEL om du vill förkorta mitt namn ist :P måste ses snart (L)

2008-04-22 @ 11:50:09
URL: http://melindawingren.blogg.se

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0