Beckas utmaning :P

Vad gjorde du för tio år sedan?


Jag skulle då fylla tio år.


Vad gjorde du för ett år sedan?


För ett år sedan.. jisses.. *minnesluckor, jippie*, ehrm, jag skulle ta studenten :)


Fem snask du gillar..


Glass, calippo cola, conferance päron, chilinötter, Jona Gold (äpplen)

Fem sånger du kan hela texten utantill på:


Men jisses, alla Jojo s låtar :P


Vad skulle du göra om du var miljonär?


Köpa gård på landet med djur och hella fadderuttan och lägga undan mer än mest till framtiden

Tre dåliga vanor:


Jag strör gärna kläder omkring mig. Har aldrig koll på min mobil eller nycklar. Tar aldrig ut disken i köket xD



Fem saker du gillar att göra:


Sjunga, rida, umgås med robin, åka bil runt och runt :P, gosa med hunden



Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa:


Päls, läder, magtröjjor
sen skulle jag aldrig köpa sex eller mina kompisar

Fyra favoritsaker:

Min mor har slängt alla mina favorit saker (dock 5 år sedan).
Men min tiger i sängen kan jag inte sova utan, tatty nallar, tigrar och Robin <3

Fem personer som jag gärna vill se göra den här utmaningen:


Melinda

Michaela
Alexandra
Mikael K.
*hmm* Frivillig :P


Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0