Bättringsväg..?

Nu i några dagar känner jag att allt bara börjar gå bättre. Visst kommer det stunder och dagar jag inte alls orkar. Men det bästa är ju att allt går upp lite mer istället för ner. Men på något vis så känns det som att jag automatiskt söker mig ner bara för att jag är van vid att vara där nere. Jag vet hur dagarna är och jag vet hur dagarna ser ut. det bästa är ju att Robin och Petri stöttar mig. Min underbara pojkvän och min bästa bästa kompis. Utan er är livet noll <3,
Fick varor idag, 3 pallar, en pall dricka, en chips och en blandat med godis och lite allt. När det var så många hoppades jag på att dagen skulle gå snabbt och jag skulle ha och plocka hela tiden. men på något vis så är tiden seg för mig, jämt.. jag blev klar med pallarna på en och en halv timme, och en pall brukar normalt ta så lång tid. Hmm.. får väl hoppas på att det blir mer att göra nästa gång vi får varor.

nej nu ska jag hämta något att dricka och sedan läsa lite tidning. back to work..

Over and out!

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0