Alone

Varför ska det göra så ont? Jag vill inte gråta. Ibland är det bättre att bara släppa ut allt för stunden. Men det gör bara ondare efteråt iallfall. Gråter jag för mycket så blir jag bara instängd i mig själv och pratar helst inte med någon utan bara sitter och tittar in i väggen. Är det bra eller dåligt?!?
Ibland kan jag tänka att det är bra att jag inte har skaffat familj än, tänk vad mycket man kan göra, åka utomlands eller bara åka och ha kul som ett par till en annan stad eller dylikt..

Nej nu ringer Petri och vill åka och käka.. update later
Over and out!!

Kommentera gärna om du läser!

Skriv gärna din åsikt
Postat av: Melinda

Ut och res o så då :) även fast de är i sverige, passa på nu i sommar :) KÄRLEK (L)

2008-05-26 @ 20:53:29
URL: http://melindawingren.blogg.se

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0