Tomhet

Varför känner jag en sån här tomhetskänsla? varför känner jag bara att jag vill lägga mig ner och gråta? Lägga mig ner under ett täcke med löv långt ute i skogen och inte komma fram igen på ett tag?


Min enda önskan är att det kunde bli vi igen. Det skulle vara den bästa julklappen jag någonsin skulle kunna få. Allt annat är bara som en bonus eller om man ska kalla det ett plus i kanten.
Min enda julklapp som jag som sagt önskar mig är att du och jag kunde vara vi igen.


Nej, nu börjar det bli sent så nu är det medicindags och sedan är det natti natti :)
Sleep tight, nighty night.


Måste bara säga att Dave Pelzer skriver så bra böcker om hans uppväxt. Dem är hemska men man kan inte sluta läsa. Älskar hans böcker. ♥

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0