Blandade känslor


Betyder verkligen all vänskap och allting detta för dig? att du bara vill ge upp allt och bara låta det vara? Försvinna ut i sanden? Jag kan inte förstå att du verkligen gör så här emot mig. Jag orkar inte sitta och gråta hela tiden. jag orkar inte sitta och gråta varje jävla kväll som går. det är så jobbigt att se alla andra lyckliga medan man själv sitter helt utfryst i sin lägenhet och inte har en enda jävla person. Jag är så less på detta.
Ohc jag är absolut mest less på dig att du ens gör så här.. Tydligen är detta vad jag betyder. Jag vill vara sams med dig och få allt som det var innan.. men vågar jag det? vågar jag ta det steget in igen och få sitta och gråta varje gång du inte är här?
Eller ska jag ta mig bort från dig och bara sitta och gråta ensam och övergiven, helt totalt utfryst? Vilken är den lättaste vägen? Vilken ska man ta? eller ska man ta alla småvägar och kämpa sig genom allt istället och inte alls veta var man hamnar. Men det kanske man inte vet iallafall?

Jobbet ringde nyss och nu ska jag bli timvik, så nu har jag verkligen jobb ;) *glad för det* för då kanske man slipper sitta hemma hela tiden coh dampa på datorn som bara stänger av sig hela jävla tiden. Och så får man vara ute bland folk.
Men dem ringde och sa att varje torsdag mellan 17 och 22 är min tid. Det är helt bestämmt nu och så kommer chefen ringa mig om han vill ha hjälp eller inte hinner eller orkar ta sig in till Eskilstuna för att jobba onsdagar, så då kommer jag få ta lite tid där..

kanske får man fortsätta hoppas på att någon vill bli min vän igen och verkligen stanna kvar. det är jobbigt. Jag vet inte vad jag ska göra. Finns det någon som bara kan hjälpa mig lite? ge mig råd eller lite vägledning? Jag vet inte hur pass jag klarar av detta själv, jag är inte lika stark som jag var för några år sedan.. min styrka har börja tagit slut och om jag ska hålla mig uppe kommer jag behöva något eller någon.

Usch, imorrn ska jag vara på Psykkliniken och prata med en läkare som ska se om jag är deprimerad eller om jag är nedstämd eller vad det är för fel. Jag har redan pratat med två stycken men ingen av dem vet vad det är för fel, ingen vet vad det är om det är något av dem eller en blandning.. vi får se hur det går imorgon. Och direkt efter jag varit där så måste jag skynda mig hem, ta ut hunden och sedan typ ta matlådan och sticka till jobbet., Måste jobba mellan 14 och 22 :/ Jag orkar inte.. vill inte.. faan.. men jag måste ha pengarna.. men gosh!

På fredag ska jag åka till Mattias i Vingåker. Måste få komma bort från staden en liten stund iaf, även om det bara är en natt så måste jag komma bort.

Varför kan jag inte få passa in i den värld som jag en gång i tiden rymde ifrån?

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0