Badkrukan är äntligen i! 😃

Den här lyckan är underbar.
Från en tjej som inte vågat doppa sig mer än till benen, samt en tjej som inte doppar sig mer än till midjan trots att vi är i vattnet (utomhus). I pool så skriker hon bara nej hela tiden för att hon inte vill vara i. Men igår så övervann hon sin rädsla och ville flyta omkring själv och lära sig ta simtag och sparka med benen. Det värmde så enormt i mitt hjärta att se min lilla tjej bli så stor helt plötsligt, till och med att hon knuffade bort oss några gånger för att hon ville simma själv och inte hänga på oss.
Det hela slutade i alla fall med en ledsen tjej för hon ville inte gå upp ur vattnet trotts att hon till slut frös så mycket att hela hon skakade och började bli blå om läpparna.
 
Hela helgen har varit så där underbar. I fredags fick Julia hål i öronen (efter ett års tjat), i lördags så kunde hon doppa sig lite utan skrik, i söndags så simmade hon - som tidigare sagt - runt helt själv. Om man tyckte det gick undan när hon var liten så börjar jag undra nu.. Allting känns så overkligt men ändå så fantastiskt.
 
Igår var syrran och hennes kille över här en liten stund för att fira Jimmy som fyllde år i lördags. När vi satt och diskuterade inte så konstaterade dem att det bara är ca 2 månader kvar tills dem står och jag har fått äran att vara både tärna och toastmadame. Det ska bli grymt roligt. Jag har inte bara nervositet nog nu med att skolan börjar om 3 veckor, utan jag ska få vittna till det vackraste också om 2 månader.
 
Nu ska jag ta och fortsätta vila med att hitta en ställning som är skön att ligga i / sitta i. Läkarbesöket blir efter 15 idag.. hoppas att jag hinner gå ner i tid tills dess utan att stressa med tanke på att jag går som en snigel nu :(
 
Ha en fantastiskt dag idag i det strålande vädret.. tänk på mig idag så sola lite åt mig också ;)
 
/ Jojjo
 

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0