Underbara fredag!

Då var denna vecka också slut och vet ni det tråkiga och roliga med det? Ja, allting har ju sina för och nackdelar. Fördelen med fredag är att Jimmy har varit och hämtat ut nya bilen idag och lämnat in Audin. Skönt det känns att få ha en ny bil som är fräsh och allt sånt.

Nackdelen är att inte fan fick man helg heller, nej då. Istället ska man sitta och renskriva sitt grupparbete man hade nu i förmiddags och sedan ska man göra en 14 sidor lång instuderings frågor i logistikens grunder. Just bara för att vi har prov i det på måndag morgon. Häftet är 85 frågor långt och dem räknar med att det ska ta ca 2 timmar att göra. Skoj skoj! Där blev min helg halv :/
Jag ska vara glad ändå, vi fick sluta vid lunch idag så det var bara hem och äta och sedan sätta sig och skriva rent samtidigt som jag lyssnar på How I meet you mother avsnitt. Om en timme har jag ett möte igen, och sen kommer älskligen och hämtar upp mig. Vi tänkte ta en sväng också och åka någonstans så man får känna hur skillnaden är. Jimmy sa när han provkörde den här om dagen att man "gungar" fram mer i den i gupp och sånt, medans Audin var stum. Så vi får se. Jag är nöjd. Jag fick den bilmodell jag ville ha i alla fall.

Nej nu är det nog om all små prat om ingenting och dags att återgå till att renskriva arbetet.

Ha en bra fredag och allt det där.


/Johanna

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0