SMS-inlägg

utvecklingssamtalet med Julia nu på morgonen gick jätte bra. dem tyckte hon var väldigt smart för sin ålder och som AM sa "ett riktigt a barn". Det är kul att man får höra så mycket om Julia hur hon är där och hur hon utvecklas där. Vi är så stolta över våran lilla tjej :) Just nu är jag på väg tillbaka till Kunskapscompaniet igen. Idag kommer det bara bli en kort dag på ca tre timmar där. Som jag har sagt tidigare om att jag ska på läkarbesök den 4e, som är idag och jag är sjukt nervös för det. Jag hoppas verkligen detta går min väg nu. Nej nu är jag snart framme så nu måste jag ta fram min mugg så jag kan få min oboy och lindra min hosta lite med det varma. Turen är att det är vatten oboy också. Ha en fin dag och försök att inte blåsa bort idag. /Johanna


Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0