God morgon

Nu är det redan torsdag och veckan är snart slut.

Det är lite saker som är i full gång. Julia hade skolfotografering igår, så nu väntar jag ivrigt på ett sms så att jag kan få se hur bilderna blev. Sen har Jimmy och jag skaffat oss en ny bil, så nu försvinner penga- och soppa slukaren Audin och ersätts med en Volvo v70. Vi är lite små skeptiska till att det är en Bi-fuel, alltså blandning mellan biogas och bensin, men vi har sökt på google på alla sätt vi kan och hört oss för på flera ställen, och dem verkar inte så dåliga som man kan tro. Så vi ger det ett försök att testa den. Den är billigare i allt än vad Audin är, så det är lika bra att ta det steget och kunna få ner kostnaderna lite mer. Ju mer vi får över, ju bättre är det.

Lager och logistik utbildningen går som på räls, jag trivs som fisken i vattnet och har till och med fått 10 nya vänner. Alla är i blandade åldrar så det känns rätt bra också, att alla kommer så bra överrens trots att den som är äldst har åtta år kvar till pension.

Annars, annars..? Ja.. den första läkaren jag var hos sa att jag skulle till Vårdcentralen istället och träffa en läkare där, så igår tog jag modet till mig och ringde dem och bokade en tid, så nu ska jag dit någon gång i oktober/november. Minns inte exakta datumet men dem skulle skicka hem en kallelse så att jag kan komma ihåg den. Så nu hoppas jag på det bästa på att det verkligen kan gå min väg. Så lite nervös kommer jag nog vara när jag väl kommer dit, just nu försöker jag bara att inte tänka så mycket på det för då slutar det bara med att man blir orolig, nervös, spänd och så vidare. Och går man med det för länge så kommer det bara sluta i pannkaka.

Nej nu ska jag ta och vara social med resten av folket här.
Så ha en bra torsdag, det ska jag ha. :)

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0