Detta är mitt lilla fredagsmys. Jag kom n...

imag0227 (MMS)

Detta är mitt lilla fredagsmys. Jag kom nämligen på att jag hade två ramar i skåpet som jag köpte på ullared i somras. Jag har inte suttit och orka beställa massa bilder och sätta in så jag passade på att skriva ut de istället. visst blir det på vanligt papper, men vad har det för roll när dem ändå sitter i en tavelram? Jag har en till ram som blev två bilder på mig och Jimmy (över och under varandra) och så står det love mellan dem. Men nu är bara den stora frågan vad jag ska ha i sista rutan :/ blir nog att googla lite så kanske man kan få någon idé. dags att återgå nu en stund för ny blev jag utmanas i ishockey på xboxen. Wish me luck ;) /Johanna


Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0