dagen har väl varit som alla andra ...

imag0226 (MMS)

dagen har väl varit som alla andra dagar skulle jag vilja påstå. vi fick tillbaks provet idag från att vi gjorde det i måndags och jag låg precis på gränsen till vg. hade jag inte haft mina 4 slarvfel för att Jag läste fel i texten så hade jag klarat mitt vg. men jag är nöjd med min g iallafall, Jag menar.. det kunde ju ha gått så illa att man kunde fått ig. så på förmiddagen idag fick vi nytt häfte, emballage. och det var så kort häfte att vi ska redan ha prov på det imorgon. hur ska det gå då. när man knappt hunnit hänga med bland alla texterna i växter för att sedan besvara frågor och inte ha några rätt eller fel alternativ. så jag ska läsa genom boken innan jag lägger mig. idag slutade Jag även tidigare så jag hämtade hem Julia tidigare, gav henne mellis och sedan var det raka vägen till Jimmys jobb. roligare kunde man ju ha haft det då jag inte tycker det är så spännande med att byta däck men som tur var så var farfar och bonus farfar där och jimmys kusin. alla tre skulle nämligen ha vinterdäcken på. Jag konstaterade även att jag har det rätt bra att min karl är gummi gubbe. då slipper Jag hålla på och tänka på däcken och allt ;) efter det var klart så passade vi på att stanna förbi skopunkten och köpa nya skor åt Julia. Jag upptäckte att 22 är för smått så nu är det upp i 23. så det fick bli ett par till vinterstövlar (nu har vi två att byta med) och så blev det ett par röda vanliga jumpaskor. sen är det dem längst fram, jumpaskor med varmt foder i. visst kanske dem är halvdåliga att ha i snö, men dem är bra att ha innan den värsta snön kommer. så jag är rätt nöjd. nu har jag skrivit så mycket och mobilen börjar få taskigt med ström, då jag passar på och fortsätter halvsova i min luft framför tvn. god natt alla där ute. imorgon hoppas jag att regnet håller sig borta. /Johanna


Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0