Vilken seg tisdag det är. Kursledaren prat...

Vilken seg tisdag det är. Kursledaren pratar på om samma saker hela tiden, saker jag redan fattat vidareutvecklas i fyra olika ord till.. bara denna timme känns som om det skulle ha gått två. Jag längtar verkligen till nästa vecka då vi ska börja med teorin och lite grann av truckkörningen. Det är tur att jag har en så fin pojkvän att jag får pröva köra lite på hans jobb. Igår var der även ridning igen med Jenny. Jag fick Tuss igen och kommer få ha henne en gång till innan Jag får byta till en större häst. Men igår hade vi hoppning och det godo riktigt bra. Nu blev det fika/ frukost. Ha en bra tisdag


Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0