Vabbar dag

Godmorgon på er.
Idag blir det inget dagis för Julia, dagis ringde mig 15.40 igår och ville att jag skulle komma och hämta henne (hon hämtas annars 16.30) för att det går magsjuka på dagis och hon hade bajsat 3 ggr på knappt en timme och det skulle visst bara blivit lösare och lösare. Men varken Jimmy eller jag har märkt någonting av det på henne. Hade hon varit magsjuk så hade hon gjort mer igår kväll också, men ingenting. Just ja, dem märkte att hon inte mådde så bra heller för att dem väckte henne efter 2 timmar så hon hade lätt kunnat sova längre. Men men, vi får ha en mys dag idag istället, det gör mig abolut ingenting. En hel natts sömn och en liten tjej som står och tittar på mig 20 över 7. Det är så mysigt att vakna av att hon tittar på en, och när man tittar tillbaka så får man världens leende och ett litet "ka" med nappen i mun.
Just nu sitter hon med ett smörgåsrån i min "Lägga-in-ren-tvätt". Tur att det bara är en nätkorg från IKEA så skitar hon inte ner hela den ;)
Nu ska jag ta och hämta ett till rån och sen ska jag äta klart min frukost innan påklädning här hemma. Tvätten åker igång snart med, så jag har en del att göra idag.
Ha en superfin dag i det superfina vädret.

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0