Seeeegt!

Det var segt som fan att gå upp ur sängen i morse. Julia vaknade kl 4 och hade bajsat och så var hon hungrig (hon har en tillväxtperiod nu antagligen, som gör henne hungrig två gånger om natten). Jag visste inte att hon hade gjort något så jag matade henne och försökte få henne att somna men icke, så jag tröttnade och tog in henne till oss. Jimmy upptäckte och Julia blev nöjdare när hon fick bytt. Så hon fick sova kvar mellan oss. Så att vakna med en Julia kastandes över bröstkorgen på en på morgonen är ju lite mindre härligt. Men det är underbart när man tittar upp på henne och hon ger en världens leende tillbaka! Min lilla snutta! ♥
Annars, ja, hon fick börja på dagis vid 9 tiden istället för vid 8. Jag var lite seg att stiga upp men det gör ingenting ändå. Så kom jag hem och försökte fixa klart stolsdyns-överdragen till köksstolarna. Sen tröttnade jag när jag skulle sätta dit andra sidan (över/underdelen). Så jag tänkte sätta mig och plugga istället. Först ska jag bara ta och kluddra ihop ett brev till CSN också.
Sen har jag ett möte klockan 13. Och sedan är det bara till att fortsätta plugga. Mycket att göra nu också när man precis har börjat, innan man kommer in i det hela så att säga.
Ni får ha en trevlig fortsatt dag, nu ska jag skriva mitt brev.
Over and out!

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0