Måndag igen

Det är ju det jag säger, helgerna går alldeles för fort, man hinner ju inte ens märka av helgen känns det som :/ Men det kommer bara säga poff igen så är det helg och sedan ännu en ny vecka.
Hur har jag spenderat helgen annars då? Ja.. I fredags så ringde jag Micke så han fick komma över och spela lite med Jimmy, vi hade tre plattor öl att bära upp också, men han klagade så mycket från bilen - upp till porten så jag bar dem upp för trappen och han fick ta Julia. Så Micke och Jimmy satt och spelade till 4 eller något sånt där. Jag gick i alla fall och lade mig kl 3 och då stod ögonen bokstavligen i kors! Micke slocknade på soffan, halvsittandes. Frustrerande nog vaknade Julia kl 6 och satt och grät i hallen för att hon inte hittade oss i sin morgonyrhet för att Jimmy hade stängt till dörren till sovrummet (inte helt, men tillräckligt för att bli en springa). Det var bara att gå upp, fy fan vad trött man var den dagen.. Så vi åkte ut till Sundbyholm och köpte glass och gick en liten sväng alla 4. Julia skulle dock promt ner i vattnet hela tiden vid båtarna och eftersom hon inte lyssnade efter mycket, mycket tjat så bestämde vi oss för att åka hem. Väl hemma ringde farfar till Jimmy och pratade på, hungrig som farfar var så fick han äta med oss, ovanligt nog blev det storkok för 4 pers. + ett barn. Närmare kvällen när Julia hade somnat så satte vi oss och spelade Chicago och åt en massa godsaker. Farfar somnade på soffan under omgång 2 så efter den omgången satte sig Jimmy och Micke och spelade igen. Det har varit en riktigt trevlig helg med trevligt och roligt sällskap.
Denna vecka kommer dock inte bjuda på så mycket, tandläkaren på fredag för att dra ut sista tanden. Sen slipper jag de jävlarna i ett år! :)
Annars tar jag nog det bara lugnt, jag börjar plugga nästa måndag så jag ska väl ta och förbereda mig lite innan nu så jag vet vad jag har och göra, när jag har att göra.
Nu ska jag ta och återgå till sista avsnittet jag har hemma av One Tree Hill från förra veckan och sedan åter till Dead Like Me :)
Ha en superbra dag.

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0