Intervjuresa

Klockan är nästan 7 och jag börjar bli mer och mer nervös när jag tänker på vart jag ska idag och hur jag ska vara. Jag blev nämligen uppringd igår vid halv 4 av en arbetsgivare i Stockholm, dock ska dem öppna här i stan. Men huvudkontoret är där och hon undrade om jag fortfarande var intresserad, så jag fick välja dag och datum denna vecka kan man säga.. Vi bollade lite fram och tillbaka med det :) Så när jag lämnat Julia på dagis så är det raka vägen till JobbCentrum (K68) och prata med Ingela nu inför samt försöka jaga reda på rätt person på rätt skolor som kan faxa över mina betyg då dem har försvunnit spårlöst hemma. Att vrida och vända på varenda papper har inte hjälpt. Tur att det går att få tag i dem igen :)

Nej nu ska jag ta och äta klart min frukost för snart måste jag väcka Julia nu när klockan är precis 7.
Trevlig resa till mig och trevlig dag till er andra :)

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0