Gammel tar mig!

Jao, det är väl så det är. Gammel kommer ifatt och tar mig och han börjar med huvudet.
Det började med att jag skojade med Jimmy igår kväll och sa att jag skulle ha frukost på sängen, dock fick jag bara ett lite bittert svar tillbaka "ska jag gå upp halv 6 för att ge dig frukost på sängen, ett glas oboy?" haha! Han är bra söt ibland. Men han gjorde ett glas oboy åt mig imorse och kom in med till sovrummet, så nog trodde jag knappt mina ögon, dock var jag helt slut i huvudet ändå och trodde jag drömde.
Men Jimmy cyklade till jobbet och jag började känna mig stressad att fixa ordning Julia för dagis så att hon skulle hinna innan frukost. Men icke, för jag fann inte mina nycklar. Medan jag springer runt här och vänder upp och ner på allt och känner paniken kommer krypandes så går Julia precis bakom mig och svansar, stanna jag så krockade hon med mina ben. Lilla snuffsan :)
Jag ringer Jimmy och säger att han måste komma hit för att Julias hjälm ligger i vagnen som ligger i bilen (tänkte ju att han åkte bil till jobbet). Han kunde inte komma och bilnyckeln låg i min hall. Suck, men nycklarna då? Jag kan ju inte gå hemifrån utan att låsa, och hur ska jag komma in med vagnen annars sen? Så jag ringde Viccan och frågade vart ett par nycklar kan gömma sig?! Det tog inte lång stund förrän jag upptäckte att dem ligger i sufletten på vagnen. Bah! Inte min dag idag även om det på vis är det.
Nu ska jag ta och göra ordning mig lite och så får vi se om jag går ner på stan och shoppar nu på morgonen eller om jag tar och diskar istället.. Hmm.. Svårt val ;)
Ha en bra dag så kanske jag uppdaterar ikväll, annars kanske jag gör det imorgon. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge :P

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0