Finare väder

Idag är det garanterat finare väder än vad det har varit de senaste typ två dagarna. Skönt att det börjar bli lite fint nu när regnet har lagt ner allt damm och pollen i backen.
Just nu halv ligger jag i sängen och är så trött så jag vill egentligen lägga mig igen. Men gör jag det så kommer jag sova bort halva dagen och så kommer jag ha svårt att somna i natt igen. Så för att hålla sig vaken ligger man och sneglar på "alla älskar Raymond" och glor omkring på Facebook. Jag behöver inte börja plugga än eftersom jag börjar den 30e. Så jag vet inte ens vad jag ska göra så länge. Jag är trött på att bara gå så här och fördriva tiden hela dagarna. Som idag.. Vad tusan ska jag göra?! I eftermiddag ska jag cykla till Jimmys jobb och överraska de tre tomtarna med äppelpaj. Dock vet ju Jimmy redan det men inte de andra två. Men det är ju inte förrän 3 som dem har fika rast. Men fram tills dess då?! Ska jag sitta här och försöka kolla på min serie "dead like me", eller ska jag ta och kolla genom och kanske repetera lite skolarbete innan jag börjar med det? Victoria skulle så snart som skicka ner mina böcker igen som hon lånade.
Nej ni. Här händer inget roligt. Jag tror jag lägger ner med bloggandet i alla fall, då kanske någon kan börja prata mer med mig och fråga mig saker än att läsa det här och inte kommentera och säga något alls. Men men. Bloggen blir nog inom kort nedlagd.
Ha en bra ni andra i det fina vädret.
PS. Jag har nu fixat en gästbok som ni kan se här till vänster under min bild..

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0