Äntligen fredag

Eller är det verkligen bara ett äntligen? Helgen kommer ju ändå swicha förbi fortare än vad man verkligen hinner se den :(

Dagen har i alla fall varit rätt skönt. Vi lyxade till det lite och åkte upp till min gamla bästa pizzabagare i Hällby, Adnan! MUMS! Det är svårt att tro att det redan är ett år sen jag fick hans super goda pizza. Han har ju heller aldrig träffat Julia, vad jag minns i alla fall, så han tyckte hon var jätte söt och han har till och med hållit koll på att hon redan blivit ett år. Aaaw! Han tänker på oss :D
Ikväll, vad händer? Ja, ingenting. Jag ska väl försöka plugga lite men har kört fast, hårt! Jag avskyr ekvationer. Men snart ska jag bita tag i det igen, oavsett hur jag än vrider och vänder på talen så får jag inte fram svaret. Kanske får ta lite hjälp av min kära syster, matte snillet ;) ♥
Jimmy och Micke ska sitta här och spela ikväll tillsammans med några öl. Förra helgen dem gjorde det var det väldigt roligt, man kom på många roliga minnen och samtalsämnen. Så man får väl se nu om det blir lika intressant ikväll.
Julia var ett rent helvete att lägga ikväll också så jag ska nog bara sitta framför datorn och glo på film eller någon serie.
Jag tror hon får sova för mycket på dagis (sov 1 ½ timme idag) och hon var alldeles för pigg för att somna när hon alltid annars har somnat, även om då har sovit 40 min. eller 2 timmar på dagis. Jimmy och jag hade bokstavligen ren skyttetrafik mellan soffan/tvn och hennes rum i 1 ½ timme. Jag vet inte hur många gånger hon sprang upp. Tillslut blev hon i alla fall så trött att hon somnat. Det tar på krafterna ibland att springa upp och ner hela tiden från sängen. Nu har hon också sovit i 25 mintuter och jag hoppas hon sover gott hela natten nu när dem ska spela. Men det tror jag så trött hon blev av allt spring. Snuttan!
Imorgon blir det nog till att ta en cykeltur ut till Sundbyholm och ta en glass och ha lite allmänt "springa omkring bus" om det är fint väder. Så jag håller tummarna för att det kommer gå!
Nej, nu är hon 20 över så jag ska ta och kila iväg på toa och sen glo på min serie, pojkarna är ner till ICA och köper dricka åt mig eftersom dem har öl ;)
Ha en underbar fortsatt kväll kära bloggläsare. Och bättring med kommentarer eller ord i gästboken! Snart ryker båda länkarna. Jag är trött på att ha dem där bara för syns skull nu för tiden. Kommentera mera....! :D
Puss och adjö!

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0