3 maj och det snöar

Kan det verkligen bli mindre roligt nu? Min morgon är helt åt helvete. Först får man höra att det snöar av en herre som står och fnittrar när han klivit upp ur sängen. Inte okej!! Och efter det så går det bara utför. Igår när Jimmy och jag skulle sätta på vajern till min bakbroms på cykeln (den tidigare hade pajat) så slutar det med att en av bromsklossarna ligger emot och jag var trött och inte alls på humör för något tekniskt (min gårdag var bara skit..) och det slutade med att Jimmy och jag tjaffsade istället. Det var mindre roligt att somna osams iaf.
Och nu ska jag även ta och försöka lägga undan pengar och sälja massa barnsaker från källaren så jag kan köpa en ny vagn åt Julia. Den jag har nu blir det bara fel på, muttrar som lossnar, sufflett fästet är åt skogen trots lagningar och ersättningar av skruvar/muttrar. Jag har hittat den som jag vill ha och den ligger nu bara på 2750. Det borde gå bra att hitta något som man kan få iväg så man får ihop den summan. Och när jag köpt den så ska jag sälja den vi har nu. Tror jag iaf, det är Jimmy som får bestämma eftersom det är hans vagn (han som betalat den).
Annars då?! Ja jo, jag mår inte alls något bra. Trött och yrslig. Och inte nog med det så är det dags att åka till tandläkaren idag och laga hål. Vill verkligen inte, för imorgon är det visdomstandutdragning :( Sen är det bara en till visdomstand så har jag inga kvar alls. Dem ville ta bort dem, dels för att det är hål i dem (ut mot kinden) så dem kan inte laga dem (vanligt tydligen) och dels för att dem växer lite snett och trycker emot de andra tänderna. Ska bli skönt ändå att bli av med dem snart :)
Nej nu är kl kvart i 9 så jag ska ta och sätta mig och filura lite vidare här :) Ha en underbar dag i snön alla ni där ute. Och tänk på mig när jag ska spendera halva min dag med att bara cykla fram och tillbaka till alla ställen hela tiden.

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0