Vilsta marknad

I helgen är det som sagt Vilsta marknad och jag har gjort mina fynd för denna gång. Jag fick dock inget till mig själv, men jag har ändå så det räcker och blir över. Denna gång var det Julia som, vanligtvis, fick lite saker och Jimmy köpte 4 korvar åt sig, två vitlökskorvar, 1 älgkorv och en renkorv. Julia hade tydligen gillat älgkorven enligt Jimmy. Jag gick och lade mig i sängen när vi kom hem för jag har bergsprängande huvudvärk.
Brorsan och hans tjej var med och traskade omkring på marknaden och jag köpte lite kläder av henne till Julia. Hon passade jätte bra en av dem som jag har hunnit prova.
Dessa bilder är lånade av Angel själv! (de tre första kläderna, den bruna tröjan har även rosa långa ärmar, de rosa byxorna och den randiga kläningen. Alltså är Jeansen i mitten och tröjan till höger har Angel kvar)
-
99:- 40:- 100:-
Så jag tycker det var rätt bra köp. Dessa kläder är också i 1-2 år så hon kommer kunna ha några av dem nu och några i höst upptäckte jag.
.
Det var väl allt jag hade att säga nu. Imorgon har jag en annan sak att dela med mig av och eventuellt lite funderingar som gnager mig rätt bra. Jag har bara inte bestämt mig om jag ska dela med mig av dem eller inte. Nåväl, det är en sak som blir till att återstå och se.
.
Den där saken har en så nu ska jag vänta och se!
Men nu ska jag återgå till min underbara pojkvän och min underbara dotter. Ni två är mitt allt och jag släpper er aldrig. Ingenting kan skilja oss tre åt oavsett vad som än händer! ♥ Jag älskar er ♥

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0