Studenten!

Jag vill börja med att säga grattis till alla studenterna som såg ut att ha väldigt roligt på flaken idag.. Några såg dock lite mindre roade ut och några såg nästan dyngraka ut för att ha åkt en timme (^^,)

Igår var syster min över med Jocke och dem stannade en bra bit in på natten, kvart i två så åkte dem hem och jag lyckades få dem att ta med min gamla sovrums tv som bara står och är i vägen just nu. Känns inte som att jag behöver tre tv apparater i alla fall ;) Och så fick syster massor av kläder från mig som jag ändå aldrig använder. Hon och jag har lite av samma problem att vi inte kan slänga kläder, så även om jag inte kan ha dem eller aldrig använder dem eller inte tycker om dem eller ja... Ni fattar.. Så kan jag bara inte slänga dem, det går inte. Då har jag hellre dem liggandes i garderoben. Men hon frågade om hon skulle slänga dem som hon inte kunde ha eller inte ville ha så var jag bara tvungen att tvinga mig själv att säga "släng dem, men jag vill inte veta om att du gör det för då kommer jag säkert vilja ha tillbaka dem istället och damma i garderoben". Det var riktigt roligt att få umgås med dem och att vi bara är som vi är :)

Och idag var det som sagt studenten så vi har varit ute precis hela dagen. Rekarne gick ut tolv och vi var väl där till 12.15 och vi kom inte hem förrän 7 timmar senare eller något. Så det var bara till att mysa lite med Julia och sedan lägga henne.
Just nu sitter Micke och Jimmy och spelar igen och jag har precis färgat klart mitt hår. Så nu är jag lite ljusare men inte blond.. Jag är väl lite mer av ett annorlunda mellanting, hehe.

Imorgon kommer underbara Victoria, Jamie och Magnus hit. Magnus ska spela amerikansk fotboll på Ekängen kl 15 och dem har match emot just vårat Eskilstuna lag. Så jag måste dit och håna Magnus lite smått ;) Men sen om jag lyckas eller inte det är en helt annan sak. Men Victoria kommer i alla fall hit vid lunchtid eller något sånt så man hinner umgås lite innan matchen börjar. Det är trots allt genom hela stan att gå, men det tar bara ca 30-35 minuter dit. Hoppas på att vi får ett skit bra väder imorgon, jag vill INTE ha en massa regn och bläk..

Usch ja, det är morgondagens planer i alla fall. Nu ska jag ta och glo genom lite mer på Facebook sen ska jag ta och lägga mig. Jag har en känsla av att jag kommer få ta morgonen imorgon för att Jimmy tog den idag. Men han fick skylla sig själv med det, dricker han för mycket öl och somnar på soffan redan vid 23 så är det hans fel. Och jag passade bara på att utnyttja tillfället att vara vaken lite längre och han kunde ta morgonen, dock planerade jag inte att vara vaken till efter 2.. Men ändå.. Det är tanken som räknas. Nåväl, inte behöver jag säga något mer nu inte. Jag tycker nästan jag har sagt tillräckligt, iväg till FB och sen sova då.. God natt folket och sov gott.



mammas och pappas lilla sparv! ♥


Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0