Strålande sol!

Igår tog Jimmy och jag en tripp med Julia till Stockholm och träffade underbara Victoria, Magnus och lilla Jamie. Till och med Jimmy höll med mig om att det var trevligt att hitta på någonting så även fast han var bakis och halvsovandes på tåget upp.
Vi åkte med 12.15 tåget och kom hem igen 19.55, så Julia fick vara vaken och lägga sig med en gång när vi kom hem. Vi kom inte innanför dörren förrän kl halv 9 och det är nästan sent.

Idag är det strålande sol, ser ut att vara vidstilla och jag kommer säkerligen byta kläder 20 ggr idag innan jag hittar något som är svalt och som jag är nöjd med.. Jimmy ska ringa farfar och se om farfar vill åka och köpa en flytväst åt Julia innan Jimmy slutar jobbet så vi kan ta en sväng med båten på sjön! Åh vad jag längtar, jag har verkligen saknat sjön och gunget i båten, vinden i håret, solen som skiner... Det finns fan inget bättre..
Snart kommer även farmor över som är i hemma i stan och ska käka lunch med mig och Julia. Så ska vi se om Julia minns farmor eller om det har gått för lång tid (3 månader ;))

Nu kom Julia med en bok till mig och bokstavligen slängde den i soffan så jag ska ta och sätta mig med den och henne nu innan vi går ut en stund innan farmor kommer.

Ha en jätte fin dag alla vänner och njut så mycket ni bara kan av solen nu. Tjingeling!

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0