Semester!

Äntligen semester nu eller vad säger man?! För Jimmy så började den bra i alla fall, strålade sol och underbart väder idag. Eftersom vi åker till Sthlm imorgon med 12.15 tåget och inte kommer hem förren på torsdag eftermiddag, för att sedan åka iväg igen på fredagen till Småland och sedan till Göteborg (är inte hemma förrän söndag v 28) så passade vi på att storstäda med att damma, dammsuga, moppa och skjutsa över massor av mat till mormor så att det slapp ligga i skafferiet nu i tre veckor. Potatis brukar inte bli så fräsht efter en viss tid :P
Igår passade vi även på att köpa ett mobilt bredband så att jag kan göra min närvaro och kunna kommunicera med lärarna ifall jag kör fast nu under våran lilla färd hemifrån.
Jag kan inte mer än vara så glad och pigg på att åka här i från, komma bort från allt och alla.
Inte för att jag har så mycket mer att säga nu så jag tror jag sticker vidare. Micke, Jimmy och jag ska ha en fettis kväll med att äta massa chips och dricka massor med dricka :)
Ha en trevlig fortsatt kväll alla ni och vi ska fortsätta njuta av semestertiderna nu :)

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0