Home Sweet Home

Borta bra men hemma bäst brukar man ju säga, och jag håller med. Det var så skönt att komma iväg hemifrån för två nätter och inte få bry sig om ett skit. Men nog var det skönt att få komma hem också.

Första dagen/kvällen så var vi bara hemma och allmänt bara var, det är så man njuter till fullo ;) Medans vi gick runt på stan på eftermiddagen dag två. Jag gjorde någa fynd och det gjorde dem andra också. Jimmy blev stolt över sin zippo tändare, jag fick en Ed Hardy tröja (YAY!) och Julia fick en kjol, en klänning och lite leksaker. Jag kommer tyvärr inte lägga upp en bild nu på hur klänningen var då den är nedpackad för att åka med ner till Vetlanda och Göteborg i morgon, men den är i tre olika rosa färger och vit högst upp. Jag gillade den massor, och jag kan visa hur kjolen ser ut. Hon ska ha den imorgon när vi åker ner så kanske hon inte blir så varm i bilen av att stitta still hela tiden. Man vet ju själv hur det känns när man suttit för länge och klibbar fast och allt möjligt.

(Klicka på bilden för att se bättre)

  
Julias kjol                   Min framifrån   Min bakifrån

Och nog kommer min tröja bli bra alltid, den är så pass att jag kan slippa ha någonting på benen, den täcker rumpan jätte bra och så är den lång och skön i armarna :)

Och nog håller mitt tandkött från tanden på att läka, fy fan (på ren svenska) vad ont det göööör! Men snart så, nu är det bara sista sluttampen som värker värst.
Samtidigt så har jag känslan av att jag måste kolla min syn. Jag vet att jag stänger av mitt höger öga och tittar inte mer med det än bara i synvinkeln och om eftermiddagarna och kvällarna nu så börjar det göra så förbannat ont att jag vet inte om jag ska titta eller om jag ska blunda. Någon som tror det kan vara något speciellt?

Nej nu ska jag vara social med Jimmy och Micke, och så ska jag naturligtvis hänga upp tvätten från Stockholmsäventyret. Det är mindre kul att ha tvätt liggandes i två veckor..




Hej Micke! *vink vink*

Ha en trevlig fortsatt kväll, min ska sluta tidigt för jag har morgonen eftersom jag kan sova i bilen imorgon. Skönt att åka efter lunch i alla fall :)

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0