God morgon, god morgon, god morgon?!

Gissa om man är trött nu, först vaknade Julia vid 2.15-2.45 i natt och var ledsen men somnade om så fort hon fick en ny napp och nu vaknade hon igen vid 5.50 och ville gå upp 5 minuter senare. Mina ögon står i kors, så det är tur att det finns en barnkanal ibland :)

Förvisso var det Jimmys morgon men ändå så fick jag gå upp och ta den. Vad hände med att jag skulle få sovmorgonen?! Nåväl, jag får väl ta den en annan gång, typ se så där om 40 år eller nåt. Bara 40 år kvar tills man faktiskt kan få ta sovmornar utan att någon väcker en eller något. Tänk så skönt det vore i detta läge.
Helgen har i alla fall varit underbar, haft mycket att göra så att säga. Vi har  varit ute med båten och Julia har fått sin första åktur. Hon var lite ledsen i början men det var för att hon var så förbaskat trött, för efter en kvart eller så så sov hon så fint i min famn. Medans Jimmy och Micke solade så satt jag och myste järnet med lilltösen.

Sen har vi även varit ute hos Jimmys morbror och både Jimmy och jag har lyckats bränna sönder axlarna, jag förstår inte hur jag har lyckats med det då jag låg med magen mot solen den mesta tiden och så varvade jag med skuggan för att inte bränna sönder mig helt. Nåväl, nu är det som det är så det är bara att gilla läget.

Idag har jag ingen aning om vad som händer, det ser inte ut att bli så där fint väder som det har varit nu i helgen heller. Ser ut att bli någorluna vindstilla, moln och kvavt då solen tittar fram nu men kommer snart försvinna för ett tag.

Finns det någon som kan ha något förslag på vad man kan göra idag?
Hmm, om man ska ta och se om man kan slita upp herren också från sängen nu eller om man kan få lillan att somna om en stund till. Jag vill verkligen inte vara vaken så där före klockan 6 på morgonen.


Ungefär så här känner jag mig just nu.


PS. Nu har jag ändrat, så för alla som vill kommentera så kommer ingen kunna se dem förrän jag har läst dem och ev. godkänt dem först.

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0