2011-06-17

Äntligen helg igen så nu är det bara dags att passa på att njuta av att få vara hela dagarna med Jimmy och Julia.

Jimmy och jag har varit och kollat på en annan bil, eftersom den vi har är ganska dyr i försäkringen m.m så känns det att det är dags att byta till något annat. Eftersom vi var och kollade på den igår så var vi inte säkra, men försäljarna tyckte att vi skulle sälja våran först eftersom vi har lite, lite kvar på avbetalningen. Så vi ska väl ta oss ner till Möller idag och fråga vad dem vill ge för den och försöka få ett så bra pris det går så man kan slippa handpenningen på den andra bilen :)

Annars, ja jo?! Det regnar, något förjävligt så jag var glad att jag hann komma hem igen efter att ha lämnat Julia på dagis innan skiten började. Nu är det bara att jag ska ta mig ner till BalanZe kl 11 i detta regn också. Tror inte jag går i träningskläderna ner iaf, så det lär väl bli stövlarna på också (inte gummistövlar dock).

Igår upptäckte jag också att jag förstörde ett par jeans i onödan! Dem hade spruckit i grenen och jag tänkte, jaja jag gör väl om dem till shorts och försöker komma åt att laga det där lite bättre när benen är av, och igår när jag satt och fixade till det så upptäckte jag att jag aldrig hade behövt klippa sönder dem, det gick att laga ändå. Ibland måste man ta och komma på hur man ska göra för att få det bra. Dock kostade det mig några hundralappar nu men samtidigt så vet jag ju till nästa gång i så fall. Efter träningen ska jag nog passa på att gå genom källaren och andra ställen så jag kan lägga ut lite skit på blocket som vi inte behöver ha kvar längre..

Nej usch, jag är för seg i detta väder för att sitta här. Då kommer jag ju somna snart, så jag ska ta och packa träningskläderna och sen gå bort till min gamla praktik och hämta lite papper innan jag ska ner till centrum igen.
Och ikväll kommer en gammal skolkompis från folkhögskolan över med lite kläder åt Julia som jag ska få :) Dock är det i 98/104 men jag lider inte av det. Det är bara bra att samla på sig vardagliga saker som pyjamaser, jeans m.m. eftersom man aldrig vet om hon kommer i den strl till en vinter eller till en sommar. Återstår att se så nu är det bara påsamling iaf.
Ha en underbar dag i vädret alla där ute.

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0