malma marknaden..

Ja då var de dags för det nu igen, samma skit som varje år. Julia fick två nya par Foppa tofflor, ett par rosa med små hjärtan på och ett par svarta med döskallar på. Två för hundra tycker Jag inte är så farligt. Sen fick hon två mjukis djur som Jimmy drog åt henne. Själv fick man sig en ny t-shirt också, även denna är från ed hardy. Just nu får ni ursäkta om detta inlägg blir lite konstigt men Jag prövar logga in på bloggen nu från mobilen. Killarna (Jimmy och Micke) sitter och prövar ett nytt spel.. Micke har prövat en gång redan och ska nu visa Jimmy hur det fungerar.. Jag tycker det är äckligt så Jag förstår när den säger att de är de läskigaste spelet någonsin eller vad fan de nu var.. amnesia, så är du inte rädd av dig, testa de och gör som de säger med att sitta med hörlurar och i mörker.. Nu fick Jag inte ens ha tvn igång här för att de ska spela så Jag tar nog o bäddar rent i sängen och viker in tvätt, bara ljudet av spelet får mig att bli rädd. Ha en bra fortsatt fredagskväll :) Over and out

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0