Länge sedan


Jag vet att det är jätte länge sedan jag uppdaterade sist, men jag har bara inte haft någon lust alls att sitta här och berätta allting som händer. Bilderna från semestern kommer komma upp. Jag lovar, jag ska bara fixa till mappen så jag kan ta bort dem som blev dåliga eller dem som är kopior.
Annars? Ja, jag fick VG på min andra inlämningsuppgift till skolan! YAY!
Jag har faktiskt inte så mycket mer att säga.. Jag var till Babyproffsen så dem fick smörja vagnen, så nu gnisslar den inte och bromsen går i ordentligt och jätte enkelt. Så skönt med tanke på att man har fått lyfta vagnen samtidigt som man ska försöka trycka ner bromsen. Sen var Julia och jag och terrade Jimmy ett par timmar på hans jobb då han inte hade så mycket att göra. Tiden gick fortare än vad det kändes som tyckte jag :)
Efter jobbet blev det en till sväng till Babyproffsen då jag fick lov att tala om att jag har fått problem när man fäller ihop den, så hon skulle beställa in nya delar i nästa vecka.
När det var fixat och klart stack vi vidare till Tuna Park. Julia har fått 4 par nya skor nu så man har lite att byta med och så är hon snart inne i strl 23 så det kan vara bra att ha rätt storlek istället för några som är försmå.
Jag tyckte dessa var rätt fin/fula, Jimmy tyckte dem var fula men Julia fick dem ändå.
Stadium, strl. 22 (ombyte till nu..) Kostade bara 79:- (71:- då det var 10% rabatt på om man köpte en vara :))
Skopunkten! Dem svarta - 179:- i strl 23, dem rosa är också i strl 23 - 179 :- och så fick vi de svart/lila/vita i strl 24 för 99:- (Dock gratis eftersom dem har tre för två pris)..
Så lite bra känns det, Julia har fått nya skor, jag och Jimmy har fått nya telefoner. Jag var så snäll och köpte en ny till karln då hans var slut i högtalaren och lite sånt. Så jag passade på att ta en åt mig med, så jag har bytt nummer nu då jag blir trakasserad på mitt gamla ibland. Senaste gånger var för ett år sen, men nu (4 dagar tillbaka) så blir jag det igen, av ett dolt (okänt) nummer som ringer mig en gång varje kväll (alltid mellan 16 och 19). Jag hinner aldrig svara men dem ringer alltid bara en gång och varje dag. Jag det är så irriterande. Vill man mig något så kan man väl ringa två gånger. Men nu får jag väl se hur länge jag kan hålla detta nummer också innan någon terrar mig. Det förra var liksom dolt också då jag inte vill att en viss tant ringer och pratar med mig, så operatören gjorde att jag inte kunde hittas någonstans. Funderar på att göra så med denna med, det var rätt skönt, inte ens en jävla försäljare kan ringa och tjata på mig då ;)
Nej nu ska jag gå och vara social innan Julia ska sova. Så får jag se om jag får sovmorgon imorgon också, skönt när lillan har semester från dagis och sover länge, oavsett när man lägger henne.
Over and out!

Skriv gärna din åsikt
Postat av: Linda

Vi såg redan på RUL att det var en pojke, fick det bekräftat på tittut :) Hoppas den sista tiden går fort för jag längtar efter bebis! :) Kram

2011-07-28 @ 18:50:06
URL: http://enlitenbebisimagen.blogg.se/
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Va fina skor :) Alltid lika kul att handla till dom små!

2011-08-03 @ 23:10:14
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0