Härliga Göteborg!

Ja, idag åkte vi till Göteborg (till Julias faster och kusiner). Det är så skönt att vara här, jag vet inte varför men det är alltid någonting som händer. Precis som hos min kusin, fart och fläkt hela tiden. Det är väl det som gör att man tycker att man har världens härligaste tjej. Hon och Linus har busat massor här i soffan ikväll och dem är bra söta tillsammans. Dem är något så sjukt lika också så man kan ju inte ta fel på släktet iaf. Jag antar att Jimmys utseende gener vann över mina. Men det får man se med åren om det håller i sig. Så jag vet att Julia har fått min inteligens i alla fall ;) Jag kallar dem inte dumma eller så men något ska hon ju ha fått av mig också ;)
.
Imorgon bär det av till Knarrholmen också. Först skulle vi åka med 10 båten, sen blev det ändrat att vi skulle ta 13 båten och nu ikväll fick jag vet att för tredje gången gillt skulle vi ta 16 båten (resan tar 20 minuter) bara för att vi ändå inte får "tillgång" till stugan förrän 16.20.. Så på dagen imorgon skulle Markus (Martinas make) handla någon fiske sak han var tvungen att ha, så jag och Jimmy ska passa på att införskaffa en badring som Julia kan sitta i (alltså som en stol i eller vad man säger...)
här om dagen var vi nämligen och badade med Mica och Daniel. Jimmy fick lov att ha Julia på armen hela tiden och hon ville ju upp till bryggan titt som tätt och passa på att springa över till andra sidan eller så. Det kändes bra osäkert så hon fick nöja sig i Jimmys famn. Inga problem med det men han var bra trött efter det badet. Förståligt, det tar att simma med 10.5 kg på armen ett tag :)
Jag vägrar göra så för jag tycker det känns allt för osäkert så vi kom överrens om att det kanske blir bättre om hon får sån badring, då kan hon ju vara med på ett annat sätt också. Julia hatar nämligen att få vatten i nacken/bakhuvudet.
.
Så nu har Martina, farfar och Jimmy lastat in Martinas och deras saker i bilen så slipper vi göra det imorgon, och nu är det dags för plump.
Ha en fortsatt trevlig kväll och sedan vecka. Jag kommer inte uppdatera under veckan som kommer nu då vi inte har något internet där. Vi har en USB internetsticka, men den är bara till för skolan, så det är lika bra att hålla den till det och inte till en massa annat som att sitta här eller så. Så nästa uppdatering kommer när vi kommit hem :)
Tjingeling ♦

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0