Borta bra men hemma bäst!

Vad skönt det är att vara hemma igen. Det var så skönt att få sova i sin egna säng i natt och få vakna upp i sin egna säng.
Från hemresan som började med båten vid 14.10 så var vi inte hemma förrän vid 9 tiden på kvällen. Vi hade en väldigt trött (sovit dåligt över natten) och väldigt ledsen tjej som inte alls ville sitta i bilen så det blev ju inte bara ett eller två depå stopp längs vägen för att hon skulle få röra lite på sig. Personligen tycker jag att det där är lite skumt men nerresan går alltid bra medans uppresan alltid är ett helvete.
Men nog om det nu, vi är hemma och oskadda i alla fall och det är det som är huvudsaken.

Nere på Knarrholmen så blev det väl konstaterat att det är så skönt att få vara borta. Man hade inget internet, visst hade man allt annat men ändå inte som hemma. Det var två stycken spisplattor etc. med bara en kastrull och en stekpanna. Ön var underbar när det var fint väder (som vi hade större delen av tiden) men den var pest och pina när man har barn och det är dåligt väder. Det finns bokstavligen ingenting att göra när det regnar.
Det regnade bort en och en halv dag på ön och resten var jätte fint väder. Så nog är man solbränd nu alltid. Dock skulle jag nog behöva lägga mig i ett solarium och jämna ut den lite på benen och nedre delen av ryggen.

Eftersom vi kom hem vid 21 så somnade inte Julia förrän 22.40 och det gjorde vår sovmorgon idag, men det blir ingen middagslur nu så vi kan få tillbaka hennes dygnsrytm nu. Jag hatar när man vrider på dygnen för mycket så det är ett helvete att försöka få tillbaka dem. Tur att Julia är så liten så hon är lätt att justera ;)

Nu ska jag ta och packa upp min och Jimmys väska och så är Julias halvuppackad och första maskinen rullar. Hela veckan kommer bestå av att tvätta för min del :/ Och så klart mysa med vår lilla tös ♥

Men nu ska jag fortsätta med att äta min frukost. Ha en bra dag alla där ute.

Skriv gärna din åsikt
Postat av: Linda

Bra att veta att de är små i strl. Hoppade över att beställa kläderna eftersom vi har tillräckligt :) Men det är svårt att låta bli när jag hittar något sött ;) Hihi. Japp, en liten kille är det i magen, jag längtar verkligen till hösten! :)



Kram

2011-07-19 @ 22:13:27
URL: http://enlitenbebisimagen.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0