Skrivtorka

Just nu har jag tappat mitt engagemang till att skriva någonting. När man inte har tillgång till en dator, när man är ute och går, leker med Julia, ja gör vad som helst annat än att sitter här så kan man komma på det perfekta att få skriva av sig. Och man tänker alltid "det där ska jag komma ihåg att skriva upp".. Men gör man det sen när det väl kommer till kritan? Nej. När jag väl sätter mig och ska uppdatera så har allting som jag ville berätta, helt enkelt försvunnit.
Men jag kan väl berätta lite grann att jag tagit tag i träningen ordentligt nu och tränar till och med 3 (!) gånger i veckan. Funderar även på att utöka det till 4 pass i veckan, två på måndagar (förmiddag och kväll), torsdag kväll och fredag förmiddag. Just nu är det dem passen utom måndagskvällen. Men då är det Zumba så funderingen ligger där. Den är på en halvtimme då och en timme på torsdag kvällarna. I och för sig så kan inte jag alla steg ändå så det kan egentligen vara bra att ta halvtimmen också.. Nja.. Som sagt, funderingen ligger där.
Snart ska jag ner dit igen, kl 11 ska jag möta S där så ska jag försöka orka med ett hårdpass idag. Jag tänkte igår att jag skulle köra ordentligt hårt idag, men efter natten som varit (sovit skit dåligt och så har jag legat på något konstigt sätt så jag har ont i höger axel :(.)
Nåväl, nu är klockan minuten efter 10 så jag ska ta och gosa lite mer med Julia nu innan vi ska klä på oss och kila ner till BalanZe.
Hoppas ni får en bra dag i solen, för det ska vi ha :)

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0