Min älskade tjej!

Jag har ingen större lust att skriva någonting just nu så jag tänkte bjuda på några bilder från ikväll i alla fall. Nu har jag fått hem min nya laddare till den kameran så nu kommer jag knäppa många mer bilder på Julia :)
Klicka på bilderna för att se dem större, precis som vanligt :)

Super glad att få bada själv!
Och jätte nöjd efter badet!
Mor och dotter <3
Min lilla charmör!
När man väl får bild på att hon står utan hjälp, så sätter hon leksaker framför sig :/
Lika glad som vanligt!
Ja, det var några av de bilderna jag fick under kvällen. Nu ska jag ta och knata iväg till sängen och hoppas på en super mysig dag och helg med min lilla tjej, för det finns inget bättre än att leka och busa med henne. Speciellt nu när hon börjar förstå vad "sitt ner" betyder och att hon säger "mamma" och "titta". Visst kommer det något "dä" in också men det är ju inte riktigt något ord helt, det kan betyda allt och ingenting :)
Imorgon kommer S förbi och ska kolla mitt badrum också, om det är något fel som gör Julia dålig eller om det är något annat. Nåväl. Nu är det sängdags! God natt :)

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0