2011

Oj, det där kändes ovanligt att skriva, 2011.. Tummen åker fortfarande ner till nollan. Nytt år nya möjligheter.
Det är inte så mycket alls som har hänt sen jag uppdaterade sist. Julia och jag mest fin glider genom dagarna nu. Hon har nyligen haft två tänder precis framkomna genom tandköttet nu, så nu har hon 6 st tänder och detta var tänderna bredvid framtänderna i överkäken. Tuggfian :)
Jag hade inte tänkt att skriva något vettigt inlägg idag, jag väntar bara på att golven ska torka nu så att S kan komma in och hjälpa mig bära ner en av Julias byråar i källaren. Sedan är det dags att damma samtliga rum. Jag gjorde det för en stund sedan men det bör ju göras regelbundet, så nu när Jimmy har varannan helg så kan jag passa på att storstäda. Så min dag började klockan 1 eftersom jag somnade halv 4 imorse. Så det är städning och nedplockning av pynt. Jag vet att man inte ska göra det förrän 13 dag jul (vad är det, den 6:e eller nåt sånt har jag för mig..) och då har jag Julia hemma. Lika bra att passa på att städa när man ändå är fri.
Nu när jag tittade ned på golvet så upptäckte jag att det har torkat så nu ska jag återgå till min dammning. Men först så måste jag bara få berätta att J har ringt mig några gånger idag och jag har fått höra min lilla flicka. Jag har fått höra att hon säger "Mam mama" nu, åh det värmer ända in i själen, och om två månader så börjar hon på dagiset också. Så jag ska ta ännu mer vara på tiden med henne.
Trevlig kväll och gott fortsatt år på er alla :) Bättre nyårsuppdatering kommer ikväll eller imorgon istället.

Skriv gärna din åsikt
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Godmorgon sötnos =)

Hoppas din dag blir underbar

<3 KrAmSiSaR <3

; )

2011-01-03 @ 11:48:26
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0