Till och med två!

Jag har helt klart den bästa julen någonsin.
Idag hade vi avslutningen på Kunskapscompaniet och fick då våra truckkort samt intyg på kursen osv. Så lagom när vi börjat med fikat efter genomgång av alla praktikplatser så ringer Uniflex upp mig.
Tidigare var jag på intervju hos dem i september/oktober. Och nu när han ringde så sa han att dem skulle plocka ihop lite folk till Transcom. Tjänsten är på en 70% ungefär så han sa att den skulle bli utmärkt att ha då jag har extra anställning på Axfood, då kan jag kompletera ihop båda och får då en heltids tjänst så att säga.
Så från att ha inget till att faktiskt ha två jobb. Kunde jag ha fått en bättre jul? Hmm, nej jag är tveksam till det. Så skönt det ska bli att komma iväg från skiten att sitta och söka och söka och söka och inte hitta något som passar för utbildningar hit och dit och så vidare. Så nu kan ingen komma och säga att jag inte gör någonting för att hitta ett jobb. Speciellt inte när jag får två efter varandra, lagom innan julafton också.

Åh jag är så lycklig. Jag har världens finaste pojkvän och jag har världens underbaraste dotter. Allting är bara så perfekt just nu ♥

Och så har vi till och med turen att vi kommer kunna fira jul med min kusin och Petras familj. Julia är frisk från magsjukan som hon åkte på natten till tisdagen. Vi hade sån extrem tur att det var en så kort och ändå lindrig sjuka med 3 kräkningar och 2 blöjbyten. Så lagom passande att alla vi tre är friska nu innan så vi kan fira och få ha allting som planerat. Jag är så glad just nu så jag vet inte ens vad för ord jag ska sätta på sakerna.

Men nu ska jag ta och vara lite social med min underbara dotter som sitter och ritar så fint men ändå ropar på ett nytt papper när hon bara dragit ett sträck på det första.

Ha en God Jul och ett Gott nytt år om vi inte hörs någonting innan.

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0