Dålig uppdatering..

Jag ber om ursäkt för en skapligt dålig uppdatering, men just nu har jag inte mycket till ork eller lust heller att sitta vid datorn.

Jag kan berätta att det har gått två veckor med praktiken nu, alltså är det bara nästa och näst-nästa vecka kvar. Men som tur är så kommer jag få komma tillbaka, till en början med inventeringen som dem skulle ha den 30e december. Jag som slutar den 22a december är nöjd, så då får jag in lite mer fötter där också. Vi pratade om sommarjobb idag, jag och min handledare, och han sa att just nu så är det den sämta tiden jag kommit in, för det behövs inte alls så pass mycket folk under januari - februari att dem behöver ha mig där. Men jag ska nog klämma in samtalet igen och se hur jag kan göra då :)

Imorgon ska jag och Jimmy på julbord tillsammans med hans jobb också. Tyvärr så blir det ingen spabehandling för mig denna gång om jag inte lyckas få en tid när vi väl är där. Jag som är så smart har ju tänkt att jag inte skulle ha en men så pratade jag och Jimmy om det idag, och jag skulle hinna ringa och boka. Men tji fick jag. Vi slutade jobb - hämtade Julia - handlade - åkte till farfar M och hämtade kläder till Jimmy imorgon - hem och åt mat och nu är klockan alldeles för mycket för att boka.
Nåväl, jag får väl hoppas på morgondagen :) Och Micke som är så super snäll skulle vara barnvakt åt Julia också. Tack så super mycket!

Nej nu är klockan 20.20, dags att lägga tröttmössan (övertrötta piggelinaren) till dotter och sedan ha lite fredagsmys med Jimmy.
Ha en underbar fredagskväll mina vänner så hörs vi säkert snart igen (:

/Johanna

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0